Czas i koszty dostawy
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- InPost
Cena przesyłki jest uzależniona od gabarytów oraz wagi przesyłki.
Odbiór osobisty
Sklep Teste Di Moro udostępnia także możliwość odbioru zamówionych towarów w siedzibie firmy. Aby tego dokonać należy złożyć zamówienie w sklepie i jako formę dostawy wybrać odbiór osobisty. Sklep po przygotowaniu towaru do odbioru poinformuje o tym Państwa poprzez wysłanie wiadomości mailowej.
Ważne informacje dotyczące dostawy
1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą do innego kraju, skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: testedimoroitalia@gmail.com podając adres dostawy, a wycenimy dla Ciebie koszt takiego transportu.
2. Kurierzy dostarczają paczki z reguły w przedziale od godziny 8 do 16. Jeśli we wskazanych godzinach dostawy nie możesz odebrać przesyłki pod adresem domowym, prosimy o wskazanie adresu dostawy, pod którym będziesz mógł ją odebrać. Jeśli będzie to miejsce pracy, prosimy o podanie również nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia.
Jeśli jesteś zainteresowany dostawą w sobotę, skontaktuj się z nami, podając adres dostawy. Sprawdzimy, czy możemy Ci doręczyć przesyłkę wybranym przedziale czasowym i jaki będzie koszt takiej usługi.
3. Jeśli odbiorca przesyłki będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia – w przypadku dwukrotnej nieobecności, przesyłkę należy odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.
4. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania. Płatność ta dokonywana jest do rąk kuriera w chwili odebrania przesyłki. Uprzejmie prosimy o przygotowanie dla kuriera wyliczonej kwoty.
5. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek problem z odebraniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym sklepem.
6. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia (na przykład wgniecenia kartonu, dziury w kartonie). Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić, czy jej zawartość nie uległa uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy spisać protokół szkody i dołączyć go do reklamacji. Kurier ma obowiązek pozostawienia odbiorcy oryginału protokołu szkody!
Ważne:
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu zostanie odkryte po jego odejściu, prosimy natychmiast wezwać kuriera z powrotem w celu spisania protokołu szkody.
Paczkomaty InPost
Przesyłka dostarczana jest do wybranego przez Ciebie paczkomatu, gdzie możesz ją odebrać przez 7 dni w tygodniu 24h na dobę. Dostawa maksymalnie w ciągu 24-48h.
* Cennik obowiązuje na przesyłki realizowane na terenie Polski o wadze do 30 kg. Koszt wysyłki paczki powyżej zalecanej wagi ustalany jest indywidualnie po kontakcie ze strony Sklepu.
* Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 1 do 7 dni roboczych – w zależności od wybranego sposobu dostawy.